CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Rabu, 12 Jun 2024

Berita Baik Untuk Tuan Rumah : Private Cooking Chef Obie

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera

Tuan Puan , Datuk Datin , Yang Terhormat & Berhormat 

Kepada anda yang sedang tercari tukang masak untuk memasak menu-menu pilihan anda pada hari-hari istimewa dengan cara masakan yang lebih profesional di dapur rumah anda , jangan tunggu lama untuk Booking Private Cooking Chef Obie . 

Terma & Syarat

1 Jam RM750 minimum 2 Jam

3 Jam Free 1 Jam

"Tuan Rumah" akan tanggung kos transportation dan juga accomodation ( Accomodation jika perlu )

Juga Kos bahan mentah dan perlatan berkaitan menu-menu pilihan "Tuan Rumah".

Jika berminat menggunakan khidmat "Private Cooking Chef Obie " Sila Hubungi Hotline dibawah , " Tuan Rumah wajib confirmkan tarikh menggunakan khidmat ini selewatnya 10 hari sebelum hari kejadian . 

Pihak chef perlukan confirmation awal untuk memudahkan urusan selain untuk tidak bertindih dengan schedule program-program chef yang lain. Pihak chef akan memberi market list untuk Tuan Rumah mudah merujuk dalam pembelian dan menyediakan keperluan memasak.

Private Cooking Chef Obie
MGJ CONSULTANCY / MGJ SERVICES

Private Cooking Chef Obie Chef Obie

Berpengalaman menghidangkan menu-menu pelbagai jenis masakan tempatan dan luar negara , pastry ,kek & Konfeksi untuk King Fadh Arab Saudi & Sultan Brunei juga VIP & VVIP Malaysia juga merupakan anak didik Golden Hand Executive Pastry Chef Mahmod & Executive Chef William H Hewitt - Wimbledon , juga berpengalaman mengurus dan memasak untuk 20 , 000 pax & yang berkaitan dengan industri F&B

Chef Obie & MGJ CONSULTANCY  juga telah berjaya melahirkan beratus pelajar , tukang masak , baker , surirumah ,  peniaga dan usahawan baru berdaya saing di merata Malaysia yang Tercinta malah juga di Singapore , Indonesia , Brunei Darussalam , Hong Kong , Maldives , Amerika Syarikat dan banyak lagi sejak tahun 2012 hingga kini.
Malahan aktif mengadakan Kelas-kelas Masakan Untuk Warga Jepun Di Malaysia. Tidak kira latarbelakang juga khas untuk bakal surirumah mahupun surirumah yang inginkan ilmu masakan dan baking eksklusif diajar 1 to 1 face to face ( Personal Class ) .


Private Cooking Chef Obie
MGJ CONSULTANCY / MGJ SERVICES




Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign