CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Selasa, 5 November 2019

Chef Obie Cooking With Japanese Community And The Drawing Chef

Salam November  2019,

Chef Obie seperti biasa akan mula bz dengan pelbagai urusan kerja mahupun personal . Jiwa perlu enjoy dengan setiap cabaran yang hadir . Bulan Oktober yang lepas Chef dan Crew MGJ CONSULTANCY telah berjaya menguruskan program masakan bersama warga Jepun pada 15 hb dan 30 hb Oktober dengan jayanya. Sesuatu yang teruja , Perbezaan Budaya mahupun Agama bukan penghalang untuk berkomunikasi dan bekerjasama dalam program masakan . Yang pasti bukan mudah untuk mereka memberi kepercayaaan kepada orang asing seperti kita ini dan menghargai perhubungan yang telah terjalin. Bangsa jepun telah kite ketahui amat berdisplin dan menepati masa. So anda perlu jadi seperti mereka atau lebih baik .





Memang keterujaan Chef Obie untuk berjumpa denga pelajar-pelajar Jepun ini tidak dapat dibendung lagi. Memang  berborak santai lah chef dengan Oshin-oshin akantare !selain dapat  berkongsi skill memasak kepada mereka. Mereka memanggil chef obie dengan panggilan Obie-San !











Terima kasih juga kepada team chef obie iaitu crew MGJ CONSULTANCY , PA Nesa , Asisstant Fariz , Bussines Solution Jane Foster dan Accounts Manager Shuri Foster yang menyokong dan menjayakan program memasak chef obie bersama mereka.


CHEF OBIE WITH JAPANESE COMMUNITY
Cooking is all about people. Food is maybe the only universal thing that really has the power to bring everyone together. No matter what culture, everywhere around the world, people get together to eat.

Thanks to all my lovely students today..from #japan
Arigatou gozaimasu ( ありがとうございます )


Ucapan Terima Kasih Daripada Pelajar -pelajar Jepun Untuk Chef Obie






Chef Obie yang aktif membentuk perkembangan bakal-bakal peniaga dan usahawan industri perniagaan makanan terutama di negara tercinta Malaysia ,pelajar-pelajar chef obie juga ada international seperti daripada Singapura , Brunei Darussalam , Jepun , Hong Kong , Indonesia , Syiria , Amerika ( USA ) , Maldives , Peranchis , Arab Saudi Dan Pakistan.
Testimoni-testimoni pelajar chef obie ini membuatkan chef obie ingin bekerja lebih keras dan enjoy lagi ...Sharing knowlege and spread loves....  !

Untuk mengenali Chef Obie dengan lebih dekat boleh follow Facebook :  Chefobie Untold , Manakala Instagram Follow : chef_obie_official . atau follow blog utama yang lebih human.. iaitu chefgunawanmalaysia.blogspot.com  . Coming soon Corporate Website !InshaAllah.

Sekiranya anda pecinta SENI LUKISAN - Drawing and Painting ...Boleh juga Follow Chef Obie..ya , chef juga merupakan artist ...seni lukis di tanah air , Instagram masih baru, sukacita sekiranya anda turut menyokong dan FOLLOW : the.drawing.chef

Antara Contoh lukisan Chef Obie yang dilukis secara LIVE dan dikongsikan di Facebook ,












Salam , pagi semua.. semoga bersemangat dlm sebarang urusan. #chefobie just sharing drawing & painting yg lepas..sbb nak deleted video dlm hp 😅😍😝 semoga Ada sedikit inspirasi di pagi Isnin ini..
Perkongsian suka-suka , released tension n stress..Chef Melukis tanpa menggunakan pensel..
Terus menggunakan pen & watercolour...suka-suka & enjoy,Melukis di pagi-pagi Buta..so Tak boleh cakap kuat2 atau bising-biaing

Theme " Masjid Al Aqsa "
Kalau Ada Instagram boleh follow @the.drawing.chef


Terima Kasih kepada anda semua , yang sudi melayari blog Chef Obie.
Semoga ada manfaat bersama. 

Sukacita untuk anda panjang-panjangkan info ini. 

Sebarang Urusan Dengan Chef Obie Boleh Terus Hubungi No Dibawah ini




Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign