Obielicious

KELAS MASAKAN PERNIAGAAN POPULAR + TESTIMONI PELAJAR - Whatsapp 0172260719 / 016 9166010 ( HOT ! ) MENJADI PILIHAN BAKAL PENIAGA & USAHAWAN MAKANAN DI MALAYSIA , SINGAPORE, HONG KONG , MALDIVES , JEPUN , IRAN DAN INDONESIA.

FILE KIT + CD ROM PELBAGAI PERNIAGAAN BERASASKAN MAKANAN serta TESTIMONI PELANGGAN .

( hot ! ) DEMO MASAKAN,PENULIS JEMPUTAN, PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK

Tempahan Katering Untuk Pelbagai Majlis / Pejabat & sebagainya - SKY CHE Katering Kuala Lumpur Hubungi Segera chef obie 017 2260719 , Puan Khurzaidah 019 6460409 Call @ whatsapp

bE mY Heartbeat..!

Ahad, 13 Januari 2013

Pencuri kek kantoi

hari-hari yang ceria, Alhamdulillah.. Bie suka sangat kalau nak bercerita mengenai kek,tapi kali ni Kek 3 tier Pelangi dan Marshmallow..., kombinasi kek pelangi, buttercream, marshmallow dan foundant.
Bie buat kek ni dengan perasaan yang berbunga-bunga warna warni..maklum la, kek pelangi kan namanya...
Bie tidak berapa pandai kalau mengambil gambar, setakat petik aja, kamera Bie tidaklah dslr..cuma boleh ambil gambar pun dah kira baik.. , kamera kecil lumix-leica yang banyak berjasa juga paada Bie.
cuaca agak cerah dan tenang pada hari Bie buat kek ini...mmmmm.. rasa cam tak sedap hati pula..
Bie tetibe rasa tidak sedap hati,maklum lah kalau kek pelangi bie buat.. biasanya akan ada yang berminat sesangat...mmmm ,bila lihat kat belakang kek macam ada sesuatu..yang sedang menyorok..main sorok-sorok ke?
Macam bie tak nampak..si moochit kat belakang kek pelangi marshmallow ni..
Kantoi.. Si Moonchit rupanya ...punya angkara..heheheh, mohon maaf yea..tiada isu pencuri kantoi ..saja suka-suka..bila siap buat kek ni..tetiba Bie ternampak la Si Moonchit depan Tv..then saja la letak die kat belakang kek..dan ambil gambar..mmm cute tak Moonchit? cute tak kek?harap kek bie nie walaupun simple dekorasinya,.. tapi ianya sungguh eksklusif!
My lovely Rainbow Foundant and Marshmallow Cake.. Hotline 0127144840

Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign