CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Khamis, 23 Februari 2017

Tempahan Exclusive Mini Buffet & Katering Popular Kuala Lumpur

Tempahan Exclusive Mini Buffet & Katering Popular  Kuala Lumpur
Hubungi Kami Segera Sky Chef & Khuzrasa Katering KL - 0172260719

Pakej Nasi Arab Mandy Ayam Dan Kambing.

Pakej Nasi Putih & Lauk Pauk

Pakej Nasi Minyak & Lauk Pauk

Pakej Nasi Tomato & Lauk Pauk

Pakej Nasi Lemak & Lauk Pauk

Pakej Kambing Golek

PERCUMA - Manisan / Buah-buahan / Pudding

Kepada anda yang inginkan perkhidmatan katering kami- untuk sebarang majlis
sama ada farewell , tahlil dan doa selamat , hari jadi di pejabat dan sebagainya boleh terus hubungi talian diatas.


chef obie dan Ibu Khurzaidah
disebalik tabir Sky Chef & Khuzrasa Katering Kuala Lumpur.
Kami mesra bersama pelanggan-pelanggan kami walaupun 
baru pertama kali berjumpa dan menggunakan perkhidmatan katering kami.
Jangan malu dan segan untuk menghubungi kami.
Terima Kasih Daun Keladi
Hubungi chef Obie : 0172260719


Berpengalaman menyediakan perkhidmatan katering berskala kecil dan besar secara Profesional 

Follow My IG : chef_obie_official

FB:chefobie untold




7 tahun T.O.P ikuti program ketenteraan meninggalakan BIG BANG
T.O.P telah pergi ke program ketenteraan Korea Selatan Pada 9 febuari 2017

Antara lagu terakhir bersama BIG BANG..
kemungkinan BIG BANG cuba memohon masa utk program ketenteraan T.O.P akan dipendekkan...heee saje beri info ni..sebab kite layan ..hahahaha

TERJEMAHANNYA
 Last Dance- Big bang ke BAHASA :
Sebuah cinta yang ku kira akan abadi
Kian menutup
Dan meskipun banyak teman yang
Meninggalkan ku
Aku sudah menjadi tua 
Merasa aku sudah menjadi dewasa
Mengapa aku begitu cemas

Lagi, hari ini, semua orang
Terjebak di masa lalu
Dunia berjalan
Tanpa aku
Aku masih muda jadi aku
Merasa aku masih belum dewasa
Mengapa aku begitu bodoh

Ketika aku pernah merasa bahagia
Meskipun tak punya apa-apa
Rasanya baru kelmarin
Ya, aku fikir aku sudah
Terlalu jauh, aku
Tak ingat

Ini adalah yang pertama kalinya aku terpegun
Dan aku senang
Kenangan masa lalu
Masih terasa seperti mimpi, dan aku
Tak tahu kemana tujuanku

Aku kan menyanyikan lagu ini
Dan aku kan kembali padamu
Jika aku bisa melihat
Cantiknya dirimu lagi
Aku kan mendengarkan lagu ini bersamamu
Dan menari tuk yang terakhir kalinya
Mengingat momen ini
Selamanya, jika perlu
Berdansa tuk yang terakhir kalinya

Aku menjadi cahaya yang redup
Dan hidup di antara bintang-bintang
Kau juga menjadi bintang
Dan kau melambai-lambai padaku
Apakah aku terlihat kesepian
Karena aku sendirian
Mengapa ini membuatku menangis

Ketika aku pernah merasa bahagia
Meskipun tak punya apa-apa
Rasanya baru kemarin
Ya, aku pikir aku sudah terlalu jauh, aku
Tak ingat

Ini adalah yang pertama kalinya aku terpegun
Dan aku senang
Kenangan masa lalu
Masih terasa seperti mimpi, dan aku
Tak tahu kemana tujuanku

Aku kan menyanyikan lagu ini
Dan aku kan kembali padamu
Jika aku bisa melihat
Cantiknya dirimu lagi
Aku kan mendengarkan lagu ini bersamamu
Dan menari tuk yang terakhir kalinya
Mengingat momen ini
Selamanya, jika perlu
Berdansa tuk yang terakhir kalinya

Musik terus menyala dan
Memberiku kesempatan
Aku disini menunggumu
Tolong, sekali saja
Aku berjanji padamu
Ini takan lama

Aku kan menyanyikan lagu ini
Aku kan menyanyikan lagu ini
Dan aku kan kembali padamu
Jika aku bisa melihat
Cantiknya dirimu lagi
Aku kan mendengarkan lagu ini bersamamu
Dan menari tuk yang terakhir kalinya
Mengingat momen ini
Selamanya, jika perlu
Berdansa tuk yang terakhir kalinya

Kemarin malam ketika aku
Berpegangan denganmu dan berdansa
Kau begitu berseri dan
Cantik, senyuman terakhir
Merah oranye kuning hijau
Sebuah ekstasi yang tak bisa ku ketahui
Ini takan lenyap bersama dunia
Yang pernah ku lihat dan rasakan

Kemarin malam ketika aku
Berpegangan denganmu dan berdansa
Kau begitu berseri dan
Cantik, senyuman terakhir
Merah oranye kuning hijau
Sebuah ekstasi yang tak bisa ku fahami
Ini takan lenyap bersama dunia
Yang pernah ku lihat dan rasakan




Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign