CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Jumaat, 22 April 2016

Cara Kenal Pasti Milo Original Dengan Tiruan

Cara Untuk Kenalpasti Milo Tiruan

Cara Untuk Kenalpasti Milo Tiruan | Pasti ramai penggemar Milo pasti terkejut dengan berita rampasan produk minuman Milo tiruan bernilai RM250,000 di sebuah taman perumahan mewah di Mantin yang lepas
Cara Untuk Kenalpasti Milo Tiruan
Perkara ini terbongkar selepas Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan Negeri Sembilan (KPDNKK) berjaya menyerbu tempat pembungkusan Milo tiruan itu hasil aduan dari orang awam.
Apa yang membimbangkan adalah pek pembungkus Milo tiruan itu sama seperti yang asli, bezanya serbuk Milo tiruan itu dibungkus di rumah jadi kualitinya memang tidak terjamin. Ramai yang risau jika tersalah beli Milo tiruan, silap haribulan mendatangkan kemudaratan pada kesihatan.
Mujurlah fanpage Milo Malaysia telah berkongsi Cara Untuk Kenalpasti Milo Tiruanberbanding Milo tulen yang dibungkus di kilang keluaran Nestle.
Setiap kali korang nak beli Milo, periksa dulu bungkusannya. Bungkusan Milo Tulen dibungkus oleh mesin jadi bahagian atas paket Milo tersebut tidak mempunyai gerigi yang jelas dan sempurna seperti dalam gambar di bawah ini.

ebook PERCUMA
cara bezakan Milo tulen dengan Milo Tiruan
Mudah-mudahan dengan cara membezakan Milo Tulen dengan Milo Tiruan ini akan membantu kita agar tidak membeli Milo yang tiruan.
Terima Kasih Blogger  & Fanpage Milo Malaysia



Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign