CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Jumaat, 28 Disember 2018

VSS : Selamat Maju Jaya Sahabat-sahabat Majalah SAJI Utusan Karya 2018

Jumaat penuh keberkatan ini..baru berkesempatan chef obie meluah sedikit rasa...
Penuh kerinduan dan kenangan daripada chef obie yang tidak mungkin dilupakan bersama .
Sahabat-sahabat dalam bidang penerbitan Majalah Masakan Tersohor negara iaitu MAJALAH SAJI terbitan UTUSAN KARYA.

Perasaan sayu apabila mendapat perkhabaran, teman-teman wartawan , editor dan photographer diberhentikan dengan pampasan ( vss ).InshaAllah sinar akan sentiasa menerangi ruang yang gelap , semoga rezeki kalian juga secerah mentari pagi walau tidak lagi bersama berganding bahu dalam satu bumbung menyiapkan dateline setiap bulan bersama chef obie vendor luar ini. 

Pengalaman kekerapan berphotoshoot seharian untuk menjayakan sesuatu tema menu masakan .Setahun ada 8 kali chef obie akan keluar dalam MAJALAH MASAKAN KESAYANGAN INI.
Pasti kalian mahupun chef sendiri akan mengingati masakan special untuk setiap kali photoshoot..pasti akan ada yang lain dari menu untuk majalah.Maaf atas kekurangan layanan chef selama ini.

Editor Johar , wartawan eksekutif Zana , Photographer Abeye , Irwan dan beberapa lagi nama tidak tertulis ini tapi pernah bekerjasama dengan chef obie.InshaAllah pasti kalian akan bekerjasama dengan chef lagi , dengan projek chef obie yang akan datang...mudahan dimakmurkan rezeki kita semua. Jangan terputus di sini...

Be happy be Yourself  Be Bold Be Confident !

Antara kerjasama chef obie dengan majalah saji...








Keratan akhbar berkaitan...



Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign