CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Jumaat, 20 Januari 2023

JJCM Melaka Kitchen's Lola Medan Selera Kelemak Alor Gajah berhadapan Caltex ( Mee Rebus Pilihan Mantan PM Malaysia )

JJCM Melaka Kitchen's Lola Medan Selera Kelemak Alor Gajah , berhadapan Caltex ( Mee Rebus Pilihan Mantan PM Malaysia )

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera , 

Setiap kali jumaat pasti terbayangkan menu-menu menarik dan sedap untuk kite nikmati , kalau lelaki muslim lepas solat jumaat ada aim die nak makan di kedai pilihan sendiri , lagi-lagi yang bekerja dan yang bujang . hakak long pula kalau yang tak masak di rumah dan bekerja akan ambil peluang keluar dari office atau tempat kerja semata-mata nak cari tempat makan berlainan tiap minggu.








Disini Chef Obie cadangkan kalian yang sedang mencari makan yang sedap dan command lagi-lagi di Negeri Melaka , korang wajib cari owner kedai Puan LOLA Pemilik Kitchen's Lola yang telah beroperasi sejak 2019 hingga kini , lokasi kedai lama di hadapan pasar alor gajah , lokasi terbaru adslah di Medan Selera Kelemak berhadapan stesen minyak Caltex masih di Alor Gajah ! 

Ingat lagi tak MEE REBUS JOHO VIRAL Puan Lola ini ? Menu MEE REBUS JOHO tapi viralnya di Alor Gajah Melaka...Mnatap Pak Abu !!!

sehingga Mantan PM MALAYSIA sanggup turun padang mancari Kedai Puan LOLA semata-mata ingin menikmati MEE REBUS JOHO VIRAL Puan Lola. Malah pelbagai golongan juga jatuh hati dengan menu-menu command yang sedap rasa dan terjaga authentiknya.

Menu - Menu Klasik Yang Sedap Dan Penuh Rasa Authentik

MEE REBUS JOHO VIRAL

SET NASI SAMBAL DENYUT AYAM

SET NASI SAMBAL DENYUT DAGING

SET NASI SAMBAL DENYUT UDANG

NASI AYAM LOLA 

NASI LEMAK AYAM GORENG 

NASI LEMAK BIASA

KUIH MUIH 

MASA PERNIAGAAN : SETIAP HARI 7 PAGI HINGGA 3 PETANG

Korang Boleh direct Call atau Whatsapp Hotline Puan LOLA ( Kitchen's Lola ) untuk booking makan atau nak buat tempahan katering mahupun bungkus. Korang kalau nak bersedekah atau nak ber Infaq pun boleh aje order menu-menu disini dan Puan LOLA akan hantar ke masjid , rumah kebajikan mahupun lokasi-lokasi yang anda pilih selagi dalam negeri melaka dan tak jauh dengan Alor Gajah.

http://www.wasap.my/60193250842 

http://www.wasap.my/60193250842 

http://www.wasap.my/60193250842 







Chef Obie memang sangat-sangat rekemen kepada kaki makan dan mereka yang nak makan tu mesti yang sedap-sedap dan harganya berbaloi , jangan risau disini tiada harga yahudi ! InshaAllah pasti pas hati .


Korang nak tahu siapa Chef Obie...tau sikit-sikit informasi pun jadila..

Facebook Chefobie Untold  Facebook Page Bazaar Chef Obie

Professional Chef & Pengasas MGJ CONSULTANCY  / merupakan Anak didik Exect Chef William H. Hewitt & Golden Hand Exect Pastry Chef Mahmod. Berpengalaman menyediakan pelbagai hidangan masakan , pastri , bakeri dan konfeksi kepada VVIP , VIP Tempatan dan luar negara. 

Aktif develope komuniti tempatan dan luar negara sejak 2011 dalam industri makanan. Ingin memastikan ilmu dalam bidang ini tersebar dengan betul dan dapat dipraktikkan dengan baik oleh komuniti untuk komuniti seterusnya meningkatkan taraf ekonomi dan isi rumah.

Boleh hubungi Pihak Chef Obie untuk sebarang kerjasama atau korang nak cari Kelas Masakan Perniagaan , Baking & Komersial lebih 100 Pilihan jenis kelas , mahupun ingin membuka kedai bahan bakeri sendiri..boleh direct call atau whatsapp

Hubungi MGJ CONSULTANCY

http://www.wasap.my/60172260719 Muhamad Gunawan Jamil
http://www.wasap.my/60137326939 Abang Fad Assistant Chef Obie













Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign