CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Khamis, 19 Januari 2023

Memori Sederhana Yang Luar Biasa Sahabat Bagai Saudara Sejati

Memori Sederhana Yang Luar Biasa Sahabat Bagai Saudara Sejati

Memori sederhana yang luar biasa, simpan disini, yg bahagia yang baik-baik dikongsikan bersama. Tak perlu jauh-jauh jalannya dengan masa yg terhad. Family jauh atau dekat yg menghargai pasti akan ada walau dikala apa jua situasi waima ketika anda dihianati atau ketika anda bahagia. Terima Kasih sahabat-sahabat yang menjadi saudara rapat lebih dari saudara sendiri.

Peristiwa beberapa hari lepas dan berturut-turut cukup membahagiakan. Kejutan harijadi Chef Obie dengan ucapan dan nyanyian lagu Andmesh tak dijangka sungguh menyentuh hati. Semua aktiviti disudahi dengan makan-makan dan sentiasa dengan sokongan terhadap hidup masing-masing paling tidak kering gusi dengan usikan dan gelak tawa masing-masing. Semoga kalian yang melihat posting Chef ini juga sentiasa dalam Rahmat Allah dan berbahagia selalu.




























































👇
Selingan Info Chef Obie
✔️ Selingan Info Chef Obie

Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign