CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Isnin, 23 Februari 2015

Kelas Kek Persendirian 2015



KELAS KEK PERSENDIRIAN 

short course & economy baking classes

kepada peminat-peminat kek dan cake maker
amateur mahupun profesional, atas permintaan ramai pihak chef obie kini membuka kelas kek persendirian 
short course dan economy classes
hanya 2 1/2 jam hingga 3 jam sahaja

1 x sijil kehadiran 

Pelajar boleh memilih mana-mana jenis kek dibawah untuk belajar secara personal dengan chef obie.




Fee / Yuran : RM450 seorang

Tarikh : Sepanjang Tahun 2015

 Hari   : Isnin hingga khamis juga 

            Sabtu Dan Ahad 

Jumaat Dan Public Holiday Tiada Kelas )


Masa  : 1030 pagi sehingga 1 tengah hari





Pilihan 1 : Milk  Chocolate Ombre Rossette Cake 



Pilihan 2 : Ombre Blue Petal Cake



Pilihan 3 : Pandan Kiwi Ombre Rosstte Cake


Pilihan 4 : Original New York Cheesecake


Pilihan 5 : Original Chocolate Mousse Cake


Pilihan 6 : Original Austrian Chocolate Mousse Cake


Pilihan 7 : Strawberry Chocolate Mocca Cake


Pilihan 8 : Austrian Raspberry Cake


Pilihan 9 : Original Coconut Layer Cake or Original Coconut Layer Cake for diet- Gluten Free


Pilihan 10 : Ombre Rose Cake


 Pembayaran Yuran / Fee Kelas :

Bank In RM450.00 ke MBB Muhamad Gunawan Jamil
151409098193

SMS :  pilihan , RM450 , Tarikh buat pembayaran , Masa ,
tarikh kelas 9 /01/2015 ke 017 2260719

Masa Pembelajaran : 1030 pagi sehingga 1 tengah hari


Sila Tempah Tarikh Kelas Segera Bagi Mengelakkan Sebarang Kesulitan- Kerjasama Anda Amat Kami Hargai.


 017 2260719 Call/ SMS /whatsapp 



Tenaga Pengajar Professional : chef obie






Lirik Lagu Apa Khabar – Joe Flizzow ft SonaOne

Merenung ke luar jendela
Bayu pagi meniup lembut
Lihat bintang di angkasa
Purnama menerangi gelapku
Dan bila fajar menjelma
Itu permulaan hari baru
Dunia gamat bunyinya
Sunyiku hanya Tuhan tahu

Dalam perjalanan banyak persimpangan
Di mana kita bertukar arah
Kau lurus ke kiri aku tegak ke kanan
Di mana kita tersilap langkah

Kadang-kala waktu berhenti
Ku toleh ke sisi
Engkau tiada di sampingku
Tapi lebih seringkali
Bertemu dalam mimpi
Semuka dengan sahabatku
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar semua

Mereka kata masa depan kami sungguh cerah
Lirik dan rap kami bak anugerah
Ini semua sebelum semua anugerah
Masa bila lapar semua makan mee segera
Show pertama luar KL di Pulau Pinang
Lapan orang naik dua Kancil tapi semua senang
Dua bilik empat katil jadi empat di lantai
Kalau tidak silap ada yang sampai di tepi pantai
Dan kali pertama kita diserbu peminat
Di Kuching, Sarawak seperti semalam aku ingat
Setiap langkah bersama seakan tidak percaya
Kita berjaya jadikan rap sebagai kerjaya
Permulaan pengembaraan yang berliku
Dan ini mungkin sinopsis hidupku dalam lagu
Kau kembarku hari ini dan semalam
Jadi hari esok itu sendiri boleh faham

Kadang-kala waktu berhenti
Ku toleh ke sisi
Engkau tiada di sampingku
Tapi lebih seringkali
Bertemu dalam mimpi
Semuka dengan sahabatku
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar semua

Pada mulanya kita menjajah
Lagu-lagu bahasa penjajah
Dan kita berdua budak belasan
Kau pandai buat percaturan
Industri penuh dengan peraturan
Semua kita bahas dan pidatokan
Sebab ini dua budak bijak
Kita kata ya mereka tidak
Kalau gagal merancang itu merancang untuk gagal
Ku masih ingat pesanmu
Ingat Zal kita Z paling handal Zal
Suntikan semangat untukku
Setiap persembahan phenomenal
Beribu lagi fans luar stadium
Lepas pusing satu Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia
Angan-angan jadi impian impian jadi cita-cita
Kata-kata jadi lagu puisi jalanan tercipta
Siapa kata jangan bermimpi doaku pada Yang Esa
Mungkin permulaan baru di ketika berbezaKadang-kala waktu berhenti

Ku toleh ke sisi
Engkau tiada di sampingku
Tapi lebih seringkali
Bertemu dalam mimpi
Semuka dengan sahabatku
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar semua

Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar
Aku tanya apa khabar semua


Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign