CHEF OBIE & MGJ CONSULTANCY

CHEF OBIE & TEAM MGJ CONSULTANCY AKTIF MENGADAKAN KELAS / KURSUS MASAKAN PERNIAGAAAN DAN KOMERSIL POPULAR BERTESTIMONI SEJAK 2012 HINGGA KINI.
DI AMPANG , SELANGOR DAN DI BANGSAR KUALA LUMPUR.

MENJADI PILIHAN WARGA TEMPATAN , WARGA ANTARABANGSA DAN JABATAN KERAJAAN

MENJADI JURUCAKAP PELBAGAI PRODUK , PERUNDING F&B , PERUNDING MAKANAN , FOODSTYLIST , PENULIS JEMPUTAN / PHOTOSHOOT UNTUK MEDIA MASSA DAN ELETRONIK ,PERUNDING PENJUALAN HOTEL DAN RESORT JUGA PERUNDING HARTANAH DI MALAYSIA

HUBUNGI MGJ CONSULTANCY

017 2260719

017 2260719

017 2260719

email : mgjconsultancyfile@gmail.com & gunawan.jamil@gmail.com

obieber

Rabu, 2 Januari 2019

Mulakan Perniagaan Anda 2019 : FILE KIT DAN CD ROM ASAS PEMBUATAN 2019 Pilihan Peniaga Dan Usahawan Berasaskan Makanan

ANDA INGIN MEMULAKAN 

Perniagaan Berasaskan Makanan Popular? 

Tetapi TIADA pengalaman TIADA ilmu ?

Assalammualaikum wbt .


Tuan / Puan / Encik / Dato' / Datuk / DatinPihak chef obie merupakan Perunding Profesional-Gastronomi / Perniagaan Berasaskan Makanan.Salah satu program pihak kami rundingkan ialah

DAPATKAN FILE KIT DAN CD ROM PERNIAGAAN BERASASKAN MAKANAN POPULAR YANG MENJADI PILIHAN NETIZEN , PENIAGA DAN USAHAWAN MALAYSIA 2015 HINGGA KINI - 2019

 

 


 
gambar hak milik sendiri & sebahagian courtesy google

Senario Online Dan Offline yang berdaya saing terutama dalam bidang perniagaan.
Telah memberi seluas luasnya peluang untuk sesiapa sahaja memulakan perniagaan sama ada secara kecil-kecilan , sederhana mahupun secara ekstrim. 


Perniagaan berasaskan makanan menjadi pilihan utama netizen , peniaga dan usahawan dizaman kegawatan ekonomi sekarang ini.


Mengapa perniagaan berasaskan makanan menjadi pilihan nombor satu ? selepas perniagaan kecantikan , kesihatan , kosmetik dan pendidikan ? Ya , kerana mereka yang memilih jenis perniagaan ini adalah tergolong mereka yang terang hati dan bijak .Atas tiket keperluan dan permintaan yang sentiasa ada walau keadaan kegawatan ekonomi yang teruk dan mata wang yang tidak tentu turun naiknya mahupun ketika dalam peperangan.
Manusia sentiasa memerlukan makanan dan minuman untuk kelangsungan hidup !





Sesuatu yang positif dan peluang untuk berjaya adalah SAMA RATA , hanya PERBEZAAN seseorang yang lebih berjaya dalam perniagaannya kerana adanya ilmu dalam perniagaan mahupun ilmu pemasaran online dan offline yang praktikal dan terbukti berjaya.Mereka boleh menimba ilmu dengan coach-coach pemasaran mahupun mereka yang pakar dalam mengembangkan perniagaan secara online mahupun offline.





Banyak cara kini untuk mendapatkan ilmu pengetahuan dalam perniagaan , Pihak chef obie mengambil inisiatif dengan mengeluarkan FILE KIT DAN CD ROM ASAS PEMBUATAN yang berasaskan perniagaan makanan dengan pilihan dan keutamaan masyarakat Malaysia dalam sesuatu TREND mahupun yang COMMAND.





Kepada anda yang minat dengan perniagaan berasaskan makanan tetapi masih tercari-cari perniagaan makanan apa yang sesuai untuk anda .Disini pihak chef obie sukacita memberi beberapa cadangan yang mudah dan boleh anda cuba jalankan dan nikmatilah perniagaan yang anda cuba nanti dengan penuh istiqomah , semangat , bertabah dan tidak berputus asa.






Alhamdulillah semenjak Chef obie mula berkongsi ilmu dan membantu masyarakat dengan program-program "Community Develop" , " Bussines Develop" dalam pelbagai bentuk penyampaian telah melahirkan individu-individu berdaya saing dalam Industri Perniagaan Makanan .Sama ada dalam online mahupun offline.Tahniah kepada anda yang memang layak untuk berjaya !






Perkongsian Ilmu yang telah diadaptasikan ke dalam bentuk FILE KIT DAN CD ROM bagi MEMUDAHKAN Anda yang tidak berkesempatan berguru dengan chef obie secara live atas sebab-sebab tertentu seperti faktor geografi lokasi yang jauh , kekangan masa mahupun melibatkan kos yang tinggi dan pelbagai komitmen yang lain.



FILE KIT ASAS PEMBUATAN 2019
Pilihan peniaga / usahawan Online & Offline

1.Asas Pembuatan Tepung Cendol
2.Asas Pembuatan Tepung Fish & Chips
3.Asas Pembuatan Tepung Tempura

4.Asas Pembuatan Tepung Kek Coklat Moist
5.Asas Pembuatan Tepung Ala Cookies Famos Amos
6.Asas Pembuatan Tepung Brownies


7.Asas Pembuatan Tepung Ayam Crispy Original & Spicy


8.Asas Pembuatan BBQ Marinated WESTERN Sauce
Dapatkan Segera !


PILIHLAH DENGAN BIJAK mengikut kepentingan dan keperluan Anda SEKARANG ! 
Berminat ? 😚😍😍😍😍 Sila Buat Pembayaran Penuh
ke salah satu akaun pilihan di bawah :

i- CIMB 7619121286

ii- MAYBANK 151409098193
iii- BSN 14005-41-00008021-7
atas nama
Muhamad Gunawan Jamil
Akaun Syarikat
MGJ CONSULTANCY
BANK ISLAM 12122010028739
Selepas Membuat Pembayaran

Simpan Resit Pembayaran@Pembelian. 👍Semoga Impian Menjadi Kenyataan 💰📚🍞🍭🍬🍫🍰🍩🍪 website : chefgunawanmalaysia.blogspot.com
gunawan.jamil@gmail.com

Sila beri Info melalui perkhidmatan Whatsapp ke 

Anda diluar Sana ,
Gali Ilmu Tanpa Berhenti ,
Gapai Ilmu Supaya Impian Menjadi Kenyataan ! - chef obie 


"Belangkasuka Harta Rezeki Dalam Peti"

Manakala permintaan yang TINGGI setiap tahun terhadap FILE KIT DAN CD ROM ASAS MEMBUKA PERNIAGAAN PEMBEKAL BAHAN BAKERI ,Pada Tahun ini iaitu 2019,
Pihak kami menghentikan pengeluaran MOHON MAAF , pihak kami terpaksa melakukan rombakan bagi dapat membantu lebih ramai pihak-pihak diluar sana  iaitu Anda ! Supaya mampu memiliki intipati File Kit ini ! Pihak kami telah membuat keputusan untuk menjual 
RESEPI STANDARD PEMBUATAN PELBAGAI JENIS TEPUNG SEGERA yang ada dalam FILE KIT + CD ROM ASAS MEMBUKA PERNIAGAAN PEMBEKAL BAHAN BAKERI.

Pihak kami akan mula menjual FILE KIT + CD ROM tersebut pada fees yang berpatutan berbanding Fees penuh file tersebut pada tahun-tahun yang lepas.

Semoga Pengetahuan dan pengalaman kami dalam industri ini dapat membantu Anda ! InshaAllah.


Contoh info file kit+cd rom tahun lepas


5.FILE KIT & CD ROM ASAS MEMBUKA PERNIAGAAN PEMBEKAL BAHAN BAKERI + FILE MEMBUAT TEPUNG KEK & BISKUT JENAMA SENDIRI 





Terima Kasih

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Chef Gunawan a.k.a Chef Obie Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign